Marilah Kita Berdoa Memohon Pertolongan Allah

Saturday, May 22, 2010

Jalan2...

Pagi tadi bawak aiman pegi ofis aku...bukan main suka lagi aiman dok lari2 kat ofis aku tu..saja je g tgk kontraktor nak pasang mikrofon dalam bilik kuliah..bos pon datang gak rupanya..punya la lambat kontraktor datang..janji kul 10am kul 3pm baru dia datang..btul2 janji melayu..kul 2 aku n bos dah balik..tinggal la si Mat yg tgu kontraktor tu..haha..
pastu bawak family g makan kat ani sup utara..nak balik umah sekali gaji dah masuk la pulak..hehe..pegi la jalan2 kat jusco pulak..tengok baju baby dan aiman pon ape lagi..mcm biasa la..cari mainan dia..mahal btul mainan yg dia pilih..sampai aku terpaksa cari yg murah ckit..tu pon still mahal..hehe..tp bli gak la..aiman punya pasal..tp sempat gak aku bli mainan untuk aku gak..hehe..terpengaruh dgn aiman la ni..yela..kecik2 dulu bukan senang aku nak dapat mainan mcmni..haha..
pastu pegi ziarah toksu n opah aiman lak kat klang..balik terus tdo si aiman tu..huhu
Baby dah makin hampir hari kelahiran dia..aku pon xsabar2 tgu ni..harap2 baby cute mcm ibu dia..mcm abang dia..hehe..



ni masa mula2 nak pergi ofis abah dia..setiap pagi dia ceria..best btul jadi budak2 kan..
















Ultraman cosmos...aiman mmg suka sgt tgk cite ultraman ni..mcm aku kecik2 dulu..hehe
















aiman dengan ultramannya...

















abah dengan ultraman anaknya..hahaha













kawasaki zx-14...ni aku punya..hehe













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Share |