Marilah Kita Berdoa Memohon Pertolongan Allah

Friday, April 30, 2010

Helmet la pulak...


salam...
petang2 jumaat camni nih nak buat keje rasa malas la plak..keje byk tp xtau mana satu nak buat dulu..last2 satu pon xbuat..aku dok main2 dgn intenet je nih ha..aku nih kira mat rempit gak ke hah? bak kata Adnan sempit punya kawan aku nih kira jatuh kategori mat rempit kelas A..kelas yang bawak dgn berhati2 la ni ek..kadang2 la..haha..hari2 merempit ke tempat keje..tgh merempit tu sempat lagi dok tgk perangai org merempit yang bermacam2 ni..hari ni aku dok perhati jenis2 helmet diorg plak..btul kata abang aku time aku cite aku penah jatuh moto time nak balik keje..aku nih kuat berangan..dia cakap dia tak heran pon aku jatuh moto sebab banyak kali dah aku xciden yang simple2 je sume sbb berangan...tp bila dipikirkan balik 3 kali je aku penah jatuh..sekali basikal masuk longkang besar..sekali moto panjat atas ford ranger dan sekali moto bantai tembok..haha..
berbalik pada cite helmet tadi nih aku tgk hebat2 gak helmet diorg..aku tgk yang hebat dari aku je..yang pakai apollo takde polisterin tu aku tak tengok la..bila dah tgk helmet2 yang hebat2 tuh ade rasa teringin la plak...so aku pon dok pikir la cmne nak hebatkan helmet aku nih..dalam kepala bukan pikir nak beli baru tapi pikir nak cat balik helmet aku nih bagi cantik..hehe
tgh2 dok pikir design n kaler cat tu aku dok cari2 la contoh kat internet nih..sekali terjumpa helmet2 yang hebat2 macam yg aku teringin tu la pulak..ni ha helmet tuh..


cantik la helmet ni..ni helmet yang paling aku berkenan..moto merah hitam tapi aku berkenan helmet hijau hitam ni..xtau la masuk ke tak..aku suka sgt kaler hijau..dulu moto mmg nak beli hijau hitam tapi takde stok plak..


kaler ni pon cantik gak..tapi kepala aku tetap berkenan yang hijau kat atas tu gak.


yang ni sama je kaler dgn helmet aku skrg cuma ni lagi hebat la..hehe


yang putih ni mmg la lawa tapi payah nak jaga..kang jatuh 3 4 kali bercalar balar nampak hudoh la plak kan..


hitam ni cantik gak tapi aku tak berkenan sgt..sluar dah hitam..jaket hitam..moto dah byk hitam kang helmet lagi hitam balik malam2 kang org tak nampak aku plak..



dalam banyak2 helmet ni yang hijau tu gak yang aku paling berkenan..harga bleh tahan mahal gak tuh..mampu milik ke tak aku tak tau la..kena discuss dgn wife gak nih...haha

aku cari helmet2 tu kat sini..

malaysianbikers.com.my
solidgold-helmets.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Share |