Marilah Kita Berdoa Memohon Pertolongan Allah

Wednesday, April 14, 2010

insan tersayang...




ni la insan2 yg aku sayang sgt. isteri dan anak aku. gambar ni aku amik masa tgh tgu komuter kat stesen batu3 nak pergi ke Kl sentral..saja bawak family jalan2 dgn komuter dan lrt..
bulan depan insyaAllah akan lahir zuriatku yang ke2..semoga segalanya berjalan dengan selamat..InsyaAllah..










gambar ni plak masa kitaorg pegi lawatan ke jejantas klcc. masa ni aku bawak mentee2 aku pegi melawat. saja ja nak pegi.best gak melawat jejantas tu tapi sekejap sangat..diorg bagi 10minit je kat atas tu..mayb sebab free kot sebab tu sekejap je.huhu













ni la gambar terkini anak teruna aku. gambar ni wife aku amik pastu send kat aku masa aku pegi kursus induksi kat kaki gunung nuang kat hulu langat jumaat n sabtu lepas..saja nak bagi aku rindu pastu terus balik awal..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Share |